tirsdag 7. august 2012

Vinner, Topp 3 og vinnere av Rak # 57 Barn


Da har vi trukket og stemt fram vinnere fra # 57 Barn.

Den første vinneren er trukket på nr 48
*
*
*
*

Du har vunnet hele 7 digitale stempler fra Bugaboo Digi Stamps



Ta kontakt med oss på mail, så ordner vi med premien.


Gratulerer så mye og ta gjerne med deg vinnerbanneret vårt:)


Topp 3

De som ble stemt fram som Topp 3  denne gangen er:



Gratulerer så mye med Topp-plasseringen og ta gjerne med dere Topp 3 banneret vårt:)


Vinnere av våre RAK er:
*
 * 
*
Gunn sin RAK

Gikk til :  KinesKlode


Sylvia sin RAK


Gikk til :  Anita Brenna


Sonny sin RAK



Gikk til :



Karen Elise sin RAK



Gikk til : Janniche



Lene sin RAK



Gikk til : Carina


Gro sin RAK




Gikk til : Lisa-Olsi


Gratulerer til dere alle!

Skriv adressene deres på mail til oss, så dumper det snart noe "godteri" i postkassene deres:)


Til sist minner jeg om vår pågående utfordring # 58 Anything Goes


4 kommentarer:

  1. wow!!! så gøy! tusen takk for at jeg vant!!
    klemmer fra janniche

    SvarSlett
  2. Åååh, har JEG vunnet denne flotte RAK'en♥♥!!! Nå ble jeg super glad, og jeg ser det er såå masse av dette som er mine fav-ting, m poser, blondeservietter, blomster osv (men det renger jeg vel ikke si..LOL;DD)♥
    Tuusen takk!
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  3. TACK!
    Så glad jag blir för vinsten av Gros härliga RAK.
    Så spännande att vänta på posten nu :)
    Kram Lisa

    SvarSlett
  4. Herlig! Gratulerer til alle som vant og tusen takk for at jeg ble valgt ut til topp3!

    SvarSlett