fredag 22. mars 2013

Vinner og Topp 3 # 69

Først må vi takke alle som deltok på denne utfordringa. Mange flotte bidrag ble levert og dere inspirerer virkelig oss i designteamet.


Denne gangen ble vi sponset av


Ta en titt innom nettbutikken her og sjekk ut all den flotte metallpynten.


 Vinneren som Mr Random hjalp oss med å trekke ut ble #17 .




                                     

Gratulerer til Birgit som har laget dette nydelige konfirmasjonskortet.
Send oss adressa di så vil du motta masse flott metallpynt fra Korthobby.

Designteamet har stemt frem de vi synes var de flotteste bidragene denne gangen.

Det ble disse tre:









Heder og ære til dere og ta gjerne med "skryteknappen" vår over til bloggen deres.

Til slutt vil vi minne om vår  nyeste utfordring  som varer enda noen dager.
Den finner dere her.







3 kommentarer:

  1. Åh, tusen tusen takk for at jeg vant ;)
    Da kan jeg glede meg til pakke i posten.
    Klem fra Birgit. :)
    Og gratulerer til topp 3.

    SvarSlett
  2. Takk for at jeg ble valgt som topp 3 :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at jeg ble valgt som topp 3, veldig morsomt siden jeg først nå i forrige måned har startet med slike innleveringer. Så jeg er en "fersking". Og de andre to bidragene var superflotte :-) Mvh Line

    SvarSlett