søndag 1. desember 2013

Utfordring #86, Julekurver





God morgen alle sammen og velkommen til en ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb!
Denne gangen vil vi utfordre dere til å lage 
Julekurver- eller noe til å ha julesnop i.


Vi er sponset av
Som sponser et gavekort på $25 til å bruke i nettbutikken:))
Vi anbefaler en tur innom nettbutikken! Her er det masse lekre digitale bilder!


Designteamet har fått noen nydelige motiver fra Nicecrane Designs å boltre seg med.
Her kommer de:


Anita Lise
Jeg har laget en trekantboks. 

Boksen egner seg godt til å ha brente mandler i.


Jeanett  
 Jeg har laget en Toffifee- eske.

Brita 
Jeg har pyntet enToffifee-eske 




Rita
En kurv fylt med marshmallows...



Jeg har laget en stor " twist" til å ha twist i :)

Sylvia 


  Denne utfordringen går i en hel måned. Ha en riktig fin adventstid!
V
i gleder oss til å se hva dere lager av søte overaskelser.

3 kommentarer:

  1. Bidraget mitt er ikke en kurv. Ikke en boks eller noe annet til å ha godteri i heller. Men det er godteri! Håper det blir godkjent :)
    klem Unni A

    SvarSlett
  2. Hei.
    Linken til bidraget mitt virker ikke, skal fikse den i kveld

    SvarSlett
  3. I'm not sure exactly why but this website is loading extremely slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a problem on my end?
    I'll check back later and see if the problem still exists.

    Feel free to visit my blog post - Las Vegas Frigidaire Repair

    SvarSlett