onsdag 1. januar 2014

Utfordring #87, Punch /Dies

God morgen og GODT NYTTÅR alle sammen!!
 Velkommen til årets første utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb!
Vi har funnet noe vi tror er en grei oppgave og ønsker at dere skal bruke masse
Puncher / Dies

Premien denne gangen er en lekker dies fra Spellbinders,
 gitt av vårt DT-medlem Gro:

Som vanlig har vårt design-team laget nydelige inspirasjonsbidrag til dere og her kommer de:
LindaSS
Jeg har kost meg med lanternediesen fra Tim Holtz


Jeanett  
 
Jeg har brukt dies fra Spellbinders og Cheery Lynn og punch fra Martha Stewart.


Brita 

Jeg har bla.a brukt Sommerfugldies og View master fra Magnolia DooHickey's, Doily fra Die-Versions


Rita


Jeg har brukt skøytedies fra Sissix/Tim Holtz ,

snøfnuggkrans og stjernedies fra Memory Box.





  Anne Lill
Jeg har brukt bannerdies fra La la land og sommerfuglpunch!


Sylvia 

Har brukt en swirldies fra Cherry Lynn.





 Vi gleder oss til å se alt det flotte dere skal vise oss i denne utfordringen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar