lørdag 24. januar 2015

Bursdags-blogghopp!



Akkurat i dag, for 5 år siden, ble Nordsalten Hobbyklubbs første utfordring publisert. Her kan du se den. Siden den gang har bloggen skiftet eier flere ganger, og design teamet har også hatt mange ulike medlemmer. 

Takk til alle som har vært med og drevet bloggen gjennom disse årene!

I dag består designteamet av 14 kreative damer, som alle er engasjerte og ivrer etter å inspirere andre med papirkreasjonene sine.

Vi vil benytte anledningen til å takke alle dere som deltar på utfordringene våre. Både dere som alltid er trofaste, og dere som dropper innom innimellom. Uten dere hadde vi ikke kunnet drive en utfordringsblogg. Tusen takk for all inspirasjon dere gir oss!

Vi vil også takke alle sponsorene som har spandert lekre premier på vinnerne. Dere er fantastiske!


Som seg hør og bør skal 5-årsdagen feires!

Vi har pusset opp bloggen for anledningen, håper dere liker det. Vi er i hvert fall kjempefornøyde med vårt nye utseende!

I anledning bursdagen arrangerer vi dessuten BLOGGHOPP!

Når du hopper rundt i DT-bloggene, vil du få se hvordan DT-jentene har utviklet seg den tida de har holdt på. Hver enkelt av oss har også en gave som vi gir bort til en av dere som besøker bloggen vår.

Blant dere som tar hele runden, og legger igjen en kommentar hos alle sammen, trekker vi en vinner. 

Vi har med oss



som gir vinneren et gavekort i butikken sin:



For å være med i trekkingen må du gjøre følgende:

1. Besøk bloggene til alle de dyktige jentene i designteamet og legg igjen en kommentar. (Se lista under)

2. Kom tilbake hit og legg igjen en kommentar.

Vi blir også glad om dere vil fortelle om blogghoppen, enten i et innlegg eller i sidebaren i bloggen deres. Vi kommer til å trekke en ekstra premie blant dere som har delt info om bloggen, så skriv i kommentaren under her om du har gjort det.


Hoppeliste:
Start: Nordsalten Hobbyklubb
Mål: Nordsalten Hobbyklubb


Vi lar hoppingen pågå ei uke. Det vil si at dere må hoppe ferdig innen lørdag 31. januar kl 23:59.
Da er det bare å si: 
KLAR FERDIG HOPP!

25 kommentarer:

  1. Congratulations on UR 5th Blogoversary!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. I just completed the amazing blog hop. Great fun to visit all Talented crafters with their awesome and quality work, Thanks for showcasing all the beautiful projects with a huge difference. But Old is Gold too:)D

      Slett
  2. Gratulerer så mye med 5-års dagen ! :D
    Da har jeg vært en tur hos dere alle sammen !!! Så mye flott. Ser virkelig at mange har utviklet seg altså :D Jeg har også blogget om blogghoppen i sidebaren min :D
    Takk for masse flott inspirasjon og konkurranser !! Gleder meg til mer ! :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 5-årsdagen til Nordsalten hobbyklubb.
    Da har jeg hoppet gjennom helelista. Utrolig mye fint å se på.
    Jeg har lagt ut om blogghoppen i min sidebar.

    SvarSlett
  4. Tillykke med de 5 år.
    Jeg har hoppet rund på alle jeres blogge. Så meget flot der er at se.
    Jeg har lagt bloghoppen i min sidebar. :-)

    SvarSlett
  5. Dette var den artigste blogghoppen jeg har vært med på!!! Så morro å se utviklingen fra start og til nå. Noen har jo utviklet seg noe helt enormt også. Sååå gøy!!! Jeg har hoppet rundt i alle bloggene, og kost meg. Og noen har virkelig imponert meg! Og flere av bloggene har jeg aldri vært innom før, og det er alltid morro å oppdage nye :) Gratulere med 5-årsdagen, og håper det blir nye 5 år!! Jeg legger hoppet i sidebaren min, og ønsker Dere en god helg!!

    SvarSlett
  6. Nå har jeg hatt en timeout og hoppet rundt i bloggene og kost med kaffe og masse flott inspirasjon. Morsomt å se andres første kort og nåværende kort, det er alltid en utvikling. Men det fine er at lysten til å være kreativ ligger i bunn, uansett!
    gratulerer så mye med 5 års dagen, håper det blir 5 år til (i hvert fall :))
    (Jeg skal se om jeg klarer å legge hoppet i sidebaren min, litt usikker på hvordan det gjøres)

    SvarSlett
  7. Masse gratulasjoner til jubilanten!!! Håper at vi skal feire deres 10 og 15 års jubileum etterhvert!
    Utrolig artig blogghopp dere arrangerte! Kjempe gøy å se på hvordan utviklingen av stiler og teknikker har vært. Hvilke stæsj som var på moten da og nå. Rent imponert over jobben DT jentene gjør.
    Tusen takk for flott blogghopp og muligheten til å vinne så flotte premier.
    Har lagt inn en liten innlegg i sidebaren i bloggen. :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med 5 års dagen! For en flott rundtur dere har sendt oss på og for noen flinke DT`er dere har. Har virkelig koset meg på turen med så mye fint. Nå vet jeg hvor jeg skal går for å finne inspirasjon.

    SvarSlett
  9. Da har jeg hoppet rundt til alle bloggene...... Gratulerer sååååå mye med jubileet.......

    SvarSlett
  10. Gratulerer til dere!!!Herlig å kikke i alle bloggene deres, så gøy å se utviklinga:):)
    Har reklamert for blogghoppen i sidebaren på bloggen min♥♥

    SvarSlett
  11. Kjære alle DT-jenter, både nye og gamle!
    GRATULERER så mye med 5års dagen!
    Som jeg har skrevet til noen av dere, kjenner jeg jaggu ett lite stikk av savn når jeg har hoppet rundt hos dere! NSHK er en herlig plass og være og dere er supre jenter!
    Gleder meg å følge dere videre som deltager på utfordringe <3
    Stor klem fra meg <3

    SvarSlett
  12. DET var litt av en hopp det! Gratulerer så mye til Nordsalten med sine 5 år, og til alle de flotte dt jentenes progresjon. Utrolig mye flott å se, både nytt og gammelt. Takk for rundturen og lykke til videre, med både kresjoner og drift av blogg :)

    Elin.

    SvarSlett
  13. Stort GRATTIS till Nordsalten Hobbyklubb och alla DT-tjejer! Ni gör fantastiska saker! Nu har jag besökt er alla och det har varit en mycket trevlig och inspirerande stund. Jag har länkat från min blogg Pappersgalen http://pappersgalen.blogspot.se/ och hoppas att ni får många besökare.
    Kram, Outi

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 5-års dagen! Da har jeg hoppet rundt og fått mye inspirasjon! Mye flott og se.
    Link til hoppen ligger i sidebaren min:)
    Klem, Berit

    SvarSlett
  15. Kæmpe stort tillykke med de 5 år, og tak for et fantastisk hop her, som var spækket med masser af lækker inspiration fra alle de super dygtige piger. Jeg har været rundt og kommenteret hos alle, da det er første gang, jeg har hørt om jeres blog, så skulle selvfølgelig se alt og sikken en fantastisk inspiration, jeg fandt her, så det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer heller.
    Har også lagt link ind i min sidebar, så andre også kan se jeres flotte arbejde.

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med 5 årsdagen! Nå har jeg vært rundt hos alle og kikket og funnet masse flott inspirasjon! Jeg har også laget et innlegg på bloggen om dere!

    SvarSlett
  17. Gratulerer til Nordsalten! Gøy å se på hvordan de forskjellige har utviklet seg ! Her var det mye kjekt å se på.Jeg har hoppet hele runden, og takk for at dere har latt oss få ta et lite tilbakeblikk.

    SvarSlett
  18. Gratulerer med allerede 5 år :-) Selv har jeg kun vært følger av dere en gang fra 2014, når ejg ble gjort oppmerksom på siden til Nordsalten :-)
    Jeg har hoppet rundt til alle med kommentar og la inn bilde og link om blog hoppen i sidebaren i min blogg :-) Ønsker dere alle sammen en flott tid fremover!

    SvarSlett
  19. Gratulerer!! Tror jeg har kommet innom til dere alle! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med 5årsdagen. Nå har jeg tatt hele runden og kost meg med å se på alle herlige prosjekter og flott utvikling. Jeg har delt hoppen deres i sidebaren i bloggen min. Ha ei super uke.

    SvarSlett
  21. Gratulerer med bursdag, alle sammen! Da har jeg hoppet ferdig! Og det var moro å se på alt dere har laget :-)

    SvarSlett
  22. Jag har hoppat lite hit och dit, men haft underbara inspirerande stunder hos många av DT-medlemmarna. Nu ska jag ta mej en tur till de sista!

    SvarSlett
    Svar
    1. Och nu var det gjort! Tusen tack för massor av fin inspiration och många, många härliga bilder på "förr och nu-alster"!

      Slett
  23. Gratulerer så mye med 5-årsdagen og takk for en fin blogghopprunde.
    Det har vært kjempe kjekt å se på "Før og Nå" prosjektene rundt om i DT bloggene.

    SvarSlett