lørdag 23. april 2016

Vinner og topp 3, utfordring #136

Tusen takk til alle som deltok på utfordringen vår, rester. Det kom inn 30 bidrag og vi har storkost oss når vi har vært rundt og tittet på alt det flotte dere har laget.



Vinneren denne gangen får tre flotte digitale stempler som er sponset av My Besties!


Vi har som vanlig brukt random til å trekke vinneren, og denne gangen ble:



Wenche




Gratulerer!

Send oss en mail innen ei uke for å motta premien din!

Ta også gjerne med deg vinnerknappen til bloggen din.
På designteamets topp 3 liste kom disse:

Tone 
 
Bertas scrappekrok

Gratulerer alle tre!

Ta gjerne med dere topp 3-knappen til bloggen deres.


Minner om den pågående utfordringen, som du finner her.

8 kommentarer:

  1. Så morsomt å bli valgt ut som topp-3 :-)
    Tusen takk og gratulere også til dere andre :-)

    Klem Gro

    SvarSlett
  2. Takk for uttrekningen. Mail er sendt dere i helga. Gratulerer til topp 3.

    SvarSlett
  3. Hei, har ikke fått noen respons på mailen jeg sendte dere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Wenche, har du sendt mail til riktig adresse? nordsaltenhobby@hotmail.no

      Slett
    2. Ja men jeg kan sende på nytt i dag jeg...

      Slett
    3. Sendt mail på nytt i går, men fremdeles ikke hørt noe.

      Slett
    4. Hei Wenche, mailen din er ikke mottatt hos nordsaltenhobby@hotmail.no. - Kan du sende meg adressen din til anitabjorklund@hotmail.com så håper jeg den kommer fram :)

      Slett